Emaitzak: 56

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Fabrikazio mekanikoa (3)
En los movimientos rotativos, el recorrido total de un elemento dependerá de las vueltas que realice el eje; sin embargo, en neumática no nos interesan este tipo de movimientos. Mugimendu birakarietan, elementu baten ibilbide osoa ardatzaren biraketa kopuruaren araberakoa izango da. Dena den, pneumatikan halako mugimendu motak ez zaizkigu interesatzen.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Para mantener una velocidad de corte óptima de manera constante en cualquiera de los diámetros -mecanizando un mismo material, las posibilidades de variación del número de revoluciones para el husillo de la máquina se hace incalculable. Edozein diametrotan ebaketa-abiadura egokiari egonkor eutsi nahi izanez gero (material bera mekanizatuz), makinaren torlojurako biraketa kopurua aldatzeko aukera ugari dago.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

giro de la pieza con relación al número de dientes a tallar, piezaren biraketa taillatu beharreko hortz kopuruaren arabera,

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Zehar-lerroa (48)
Por ello en muchos casos hay que esperar a que el motor adquiera cierta temperatura e incluso someterlo a distintas revoluciones, aceleraciones y cortes en retención desde un régimen estacionario. Horregatik, askotan, motorra tenperatura jakin batera iritsi arte itxaron behar izaten da, edo, erregimen geldikor batetik abiatuta, biraketa kopuru desberdinetan ibilarazi, edo azelerazioak zein geldialdiak ezarri.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Al mismo tiempo, la UEC del motor le envía a la unidad de control del cambio automático la potencia que está entregando el motor, la posición del acelerador y las revoluciones con el fin de que dicha unidad de control escoja la marcha más adecuada en cada situación. Halaber, motorra igortzen ari den potentziaren gaineko informazioa ere bidaltzen dio motorraren KUEk abiadura-aldagailu automatikoaren kontrol unitateari, baita azeleragailuaren posizioari eta biraketa kopuruari buruzkoa ere, egoera bakoitzari ondoen dagokion martxa hauta dezan kontrol unitateak.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

En este caso, la UEC del motor le envía al cuadro de instrumentos los datos de revoluciones, consumo, temperatura del motor y alarma por sobretemperatura del mismo. Kasu honetan, motorraren KUEk datu hauek bidaltzen dizkio tresna-koadroari: biraketa kopurua, kontsumoa, motorraren tenperatura eta haren gainberotzeagatiko alarma.

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• El número de revoluciones del motor (en este caso, tomadas en el cable negativo de la bobina). • Motorraren biraketa kopurua (kasu honetan, bobinako kable negatiboan neurtua).

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La UEC calcula el tiempo básico de inyección a partir de la información del aire aspirado y del número de revoluciones. Oinarrizko injekzio-denbora kalkulatzen du KUEk, xurgatutako aireak ematen duen informazioa eta biraketa kopurua abiapuntu hartuta.

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d. De las revoluciones del motor y de la capacidad de la rampa de inyeccion. d. Motorraren biraketa kopuruaren eta injekzio-arrapalaren kapazitatearen araberakoa.

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Pérdida acusada de potencia a altas revoluciones. Potentzia-galera nabarmena biraketa kopurua handia dela.

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Se comprobará mediante un manómetro de vacío y un osciloscopio la electroválvula de control del sistema de igual modo que se describió para la electroválvula del sistema de aire secundario, provocando su funcionamiento variando la posición de la mariposa y el número de revoluciones. Begiratu sistema kontrolatzeko elektrobalbula huts-manometro batekin eta osziloskopio batekin, aire sekundarioaren sistemako elektrobalbula bezala, funtzionaraziz eta tximeletaren posizioa eta biraketa kopurua aldaraziz.

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Ya que la cantidad de aire aspirado en un motor diésel sólo varía en función de las revoluciones y en caso de existir la presión de sobrealimentación, la potencia entregada por el motor se regulará en función de la cantidad de combustible inyectado; por lo que la cantidad de combustible inyectado dependerá primordialmente de la posición del acelerador, y esta cantidad queda limitada a un valor máximo que dependerá de las revoluciones del motor y de la presión de sobrealimentación. Diesel motor batek xurgatzen duen aire kantitatea biraketa kopuruaren arabera bakarrik aldatzen denez, eta gainelikadura-presiorik egonez gero motorrak ematen duen potentzia injektatutako erregai kantitatearen arabera erregulatzen denez, batez ere azeleragailuaren posizioaren mende dago injektatzen den erregai kantitatea. Motorraren biraketa kopuruaren eta gainelikadura-presioaren araberakoa da kantitate horren gehienezko balioa.

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En los motores modernos, estos calentadores permanecen calientes durante algunos minutos después del encendido del motor, lo cual hace que disminuya la contaminación y permite un funcionamiento perfecto del motor, incluso a bajas revoluciones. Motor modernoetan, motorra piztu eta handik minutu batzuetara ere bero irauten dute berogailuek; ondorioz, poluzioa murriztu egiten da eta motorrak bikain funtzionatzen du, baita biraketa kopuru txikiarekin ere.

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